۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85571667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل ایجاد رعب و وحشت در خرم آباد دستگیر شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱
کد خبر: 85571667
عامل ایجاد رعب و وحشت در خرم آباد دستگیر شد

خرم آباد - ایرنا - فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: عامل ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی در یکی از محلات خرم آباد دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نبی اله قاسمی روز یکشنبه افزود: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت فردی در یکی از محلات شهر خرم آباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: پلیس امنیت عمومی خرم آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ قاسمی بیان کرد: متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش دارای سابقه است، که با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم، امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیر قانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی شوند، از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.


۱۲ فقره سرقت در خرم آباد کشف شد

رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی در این استان دستگیر و به ۱۲ فقره سرقت در شهرستان خرم آباد اعتراف کردند.

سرهنگ عبدالرضا رخشان روز یکشنبه اظهار داشت: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی در شهرستان خرم آباد، موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کار آگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی هویت ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی انتقال که در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان خرم آباد اعتراف کردند.

سرهنگ رخشان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند، اظهار داشت: افزایش احساس امنیت مردم مهمترین دغدغه پلیس است و از شهروندان می خواهیم تا ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، تمام موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو و کشف سه فقره سرقت در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو با کشف سه فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در این شهرستان کوهدشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیاتی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت اظهار داشت: متهم پس از مواجه با مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و در بازجویی های تکمیلی به سه فقره سرقت وسایل داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی با اعلام اینکه مشارکت مردم و دستگاه‌ها و همکاری آنها با پلیس برای کاهش وقوع سرقت امری ضروری است بیان کرد: با رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی و توجه به هشدارهای پلیس می توان از وقوع بسیاری از سرقت‌ها پیشگیری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha