افزایش رضایت مندی زائران از خدمات‌رسانی در مسیر پیاده روی اربعین

اهواز- ایرنا - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روان‌سازی امورات در بخش‌های مختلف برگزاری آیین اربعین حسینی امسال نسبت به سال گذشته گفت: زائران حسینی امسال رضایتمندی بیشتری از زیرساخت‌ها و ارائه خدمات در مسیر پیاده‌روی اربعین در مرزهای استان نسبت به سال گذشته دارند و خوشبختانه زیرساخت‌‎های لازم به خوبی فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن‌زاده یکشنبه در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: مسئولان کشور عراق نیز از تامین امکانات مورد نیاز زائران در مرزهای مشترک بسیار قدردانی کرد و درخواست بازرسی و دقت نظر بیشتری در عبور زائران با ویزاهای جعلی ، بدل و یا قاچاق مواد مخدر داشت.

وی با بیان اینکه نقطه قوت کمیته فرهنگی‌ استان در آیین بزرگ اربعین حسینی امسال اعزام‌ مُبلغ بوده است ادامه داد: ضعف این‌ کمیته در تبلیغات محیطی همچون نصب بنر، تبلیغ تصویری اربعین حسینی و یا نمایش تصویری ادعیه و زیارت‌های ویژه اربعین بوده که متاسفانه اقدامات مؤثری از سوی این‌کمیته انجام نشد و این ضعف به دلیل عدم تامین اعتبار بوده است.


حجت الاسلام حسن‌زاده ادامه داد: جای تاسف است‌ که از امکانات استان برای ترویج و تبلیغ آیین اربعین حسینی در این ایام به درستی استفاده نشده است.

افزایش رضایت مندی زائران از خدمات‌رسانی در مسیر پیاده روی اربعین
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تردد در مرز چذابه روان است بیان کرد: در مرز شلمچه کمتر شاهد حرکت روان زائران به دلیل نامطلوب بودن محور اهواز به خرمشهر هستیم بنابراین جاده تردد اهواز به خرمشهر تا برگزاری اربعین حسینی سال آینده باید بهسازی شود تا زائران با مشکلات ترافیکی روبرو نشوند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha