۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85571730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان خلخال مسدود شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶
کد خبر: 85571730
۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان خلخال مسدود شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال از انسداد ۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایرنا، سیدجواد یحیی‌زاده روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات چاه‌های غیرمجاز خلخال بر لزوم کاهش تلفات آب آشامیدنی در شهر و تعیین تکلیف چاه‌های در اختیار شهرداری و آب و فاضلاب تاکید کرد و افزود: مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهرستان در اسرع وقت نسبت به تعمیر و تعویض انشعابات فرسوده آب شهری به منظور کاهش تلفات آب اقدام کنند.

وی اظهار کرد: ادارات منابع آب، آب و فاضلاب و شهرداری برای کنترل و جلوگیری از استفاده از آب روستاها در کشاورزی و همچنین تعیین تکلیف چاه‌های شهرداری خلخال اهتمام جدی داشته باشند.

یحیی‌زاده بازگشایی و لایروبی تعدادی از مسیل‌ها و رودخانه‌های شهرستان را ضروری دانست و گفت: تکمیل طرح مربوط به نصب کنتور بر روی چاه‌های شهرستان با اولویت چاه‌های صنعتی، لزوم تمدید پروانه‌های برداشت آب سطحی توسط مشترکین و قطع برق پروانه‌های تمدید نشده توسط اداره برق باید جدی گرفته شود.

رضا شمسی ، مدیر منابع آب خلخال نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب شهرستان گفت: امسال تاکنون بیش از ۱۸ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود و بر روی هشت حلقه چاه مجاز هم کنتور هوشمند و حجمی نصب شده است.

وی افزود: در سال جاری ۹ هکتار از تصرفات بستر رودخانه‌های شهرستان آزادسازی و برای ۲۵ هکتار بستر رودخانه‌ها نیز سند مالکیت اخذ شده است.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha