تکلیف اعزام عمره بعد از اربعین مشخص می‌شود/منتظر پاسخ عربستان هستیم

تهران- ایرنا- معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: مکاتبات لازم برای ازسرگیری اعزام زائران متقاضی عمره به سرزمین وحی پس از آیین اربعین، انجام شده است و اکنون منتظر اعلام مجوز مسئولان عربستان سعودی هستیم.

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار حج و اوقاف ایرنا با بیان اینکه مکاتبات لازم درباره از سرگیری اعزام زائران به عربستان سعودی پس از برگزاری آیین ملکوتی اربعین حسینی انجام شده است و منتظر پاسخ هستیم، اظهار داشت: به زودی خبرهای خوشحال کننده‌ای به مردم عزیز ایران اسلامی اعلام خواهیم داد.

وی ادامه داد: علاوه بر تلاش و پیگیری‌های لازم این سازمان برای از سرگیری اعزام زائران عمره مفرده، هواپیمایی ایران ایر نیز اقدامات خود برای اخذ مجوز پرواز به عربستان در اولویت کارهای خود قرار داده و در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به‌رغم پیگیری‌های به انجام رسیده برای تسهیل در امر اعزام عمره به عربستان، در حال برنامه‌ریزی برای نحوه اعزام، زمان‌بندی و اسکان زائران هموطن هستیم.

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه برنامه های پیش بینی شده به خوبی در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: با توجه به تحولات مسایل اقتصادی در سطح بین الملل و داخلی منتظر اعلام نرخ جدید بلیت‌های پرواز به عربستان سعودی برای اعزام زائران عمره مفرده نیز هستیم.

تکلیف اعزام عمره بعد از اربعین مشخص می‌شود/ منتظر پاسخ عربستان هستیم

اعزام نخستین کاروان عمره پس از ۹ سال وقفه

اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال چشم‌انتظاری، روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه امسال با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) خاک ایران را به مقصد عربستان سعودی آغاز شد. در این دوره تا پیش از آغاز حج تمتع، بیش از ۵ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha