وزیر پیشنهادی نفت از لحاظ علمی و فنی توانمند است

تهران- ایرنا- نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محسن پاک‌نژاد برنامه‌های خوبی برای وزارت نفت ارائه کرده است، گفت: گزینه پیشنهادی برای وزارت نفت در جلسه با نمایندگان استان خوزستان توانست آنها را قانع کرده و اعتمادشان را جلب کند.

محمد امیر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، با بیان اینکه محسن پاک‌نژاد برنامه‌های خوبی برای صنعت نفت ارائه کرده است، اظهار داشت: گزینه پیشنهادی دولت چهاردهم برای وزارت نفت در جلسه با نمایندگان استان خوزستان توانست آنها را قانع کرده و اعتمادشان را جلب کند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم محسن پاک‌نژاد بتواند رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

به گفته وی، نـاترازی انرژی، تولید و فروش نفت و... دغدغه نمایندگان است و امیدواریم گزینه وزیر پیشنهادی نفت بتواند پاسخگوی این دغدغه‌ها باشد.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: با برنامه‌هایی که پاک‌نژاد در کمیسیون اصل نود ارائه کرد توانست نمایندگان این کمیسیون را قانع کند.

وی با اشاره به رزومه قابل قبول محسن پاک‌نژاد به عنوان گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت نفت برای رفع چالش‌های حوزه انرژی گفت: برنامه‌های کاربردی قابل قبولی از سوی پاک‌نژاد ارائه شده و باید بتواند آنها را عملیاتی کند.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی نفت از لحاظ فنی و علمی واقعاً توانمند است، گفت: پاک‌نژاد با نمایندگان استان خوزستان جلسه داشت و دغدغه‌های آنان که در حوزه مدیران پروازی، آلایندگی‌های نفت و مسئولیت اجتماعی نفت بود شنید و قول داده‌اند دغدغه نمایندگان را برطرف کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha