۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85571787
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: ارتباط مجموعه های علمی با مراکز تولیدی مستحکم تر شود

همدان-ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر لزوم تعامل سازنده کانون کارآفرینان برتر با مدیران گفت: ارتباط مجموعه‌های علمی، دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری از طریق این کانون به مراکز تولیدی و کارخانجات برقرار شود تا علم را به ثروت تبدیل کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز یکشنبه در نشست با اعضای هیات‌ امنای کانون کارآفرینان برتر رسمی استان اظهار کرد: برای ارتقای وضعیت کانون کارآفرینان برتر از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی و تعامل سازنده با مدیران دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

وی ادامه داد: حضور کانون کارآفرینان برتر در کنار اتاق بازرگانی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی مورد تاکید است.

استاندار همدان: ارتباط مجموعه های علمی با مراکز تولیدی مستحکم تر شود

توجه به ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی

استاندار همدان گفت: ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی و فعالان صنایع‌دستی با رویکرد حمایت از بانوان سرپرست خانوار مورد توجه باشد.

قاسمی‌فرزاد افزود: طی سال های گذشته در استان برنامه‌های یک‌ساله و سه‌ساله برای رشد و توسعه‌ استان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: تامین آب شرب سالم و بهداشتی، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان، احیای واحدهای تولیدی و ثبت جهانی هگمتانه بخشی از یادگاری‌های دولت مردمی در استان همدان است.

استاندار همدان یادآور شد: برای ثبت‌جهانی هگمتانه مدیران استانی و ملی اهتمام ویژه‌ای داشتند تا این اقدام به نتیجه مورد قبول رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha