۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85571832
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

دماوند؛ دروازه‌ای نو به روی علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی

دماوند - ایرنا - شهردار دماوند با تأکید بر اهمیت معرفی این شهر به گردشگران داخلی و خارجی اظهار داشت: دماوند با ظرفیت‌های طبیعی و تاریخی خود، پتانسیل بالایی برای جذب علاقه‌مندان به اکوتوریسم دارد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری دماوند ، شهردار و مدیریت شهری دماوند در راستای توسعه گردشگری و جذب توریسم، از نمایشگاه تخصصی کمپینگ بازدید کردند.

هفتمین دوره نمایشگاه تخصصی آفرود و کمپینگ و با عنوان «نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته» از ۲۲ تا ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال برگزار شد.

این نمایشگاه با مشارکت ۱۹۵ شرکت تأمین‌کننده، واردکننده و تولیدکننده محصولات و تجهیزات کمپینگ و آفرود به‌عنوان قوی‌ترین نمایشگاه در حوزه سفر و طبیعت‌گردی مجموعاً ۱۴۵۰۰ مترمربع فضای نمایشگاهی ایران‌مال را به خود اختصاص داد.

مهدی رضایی مهر، شهردار دماوند و وحید رضایی، رئیس و حسین آرمودیان مقدم عضو شورای اسلامی شهر دماوند به‌منظور دعوت از گروه‌های گردشگری به شهر دماوند، در این بازدید حضور داشتند.

دماوند؛ دروازه‌ای نو به روی علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی

رضایی‌مهر افزود: یکی از راه‌های مؤثر برای معرفی دماوند، دعوت و جذب گروه‌های کمپینگ داخلی و خارجی است و ما در حال طراحی و ایجاد سایتی هستیم که برای اولین بار، امکان اسکان این گروه‌ها در دماوند را فراهم کند.

وی تصریح کرد: هدف ما این است که گردشگران پس از اسکان و توقف در سایت پیش‌بینی شده، بتوانند به‌راحتی از جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی شهر دماوند بازدید کنند.

این بازدید گامی موثر در جهت تقویت زیرساخت‌های گردشگری دماوند و افزایش تعاملات با گروه‌های تخصصی سفر و طبیعت‌گردی به‌شمار می‌آید.

همچنین مدیرکل دفتر ترویج تجارت وزارت صمت در بازدید از نمایشگاه آفرود و کمپینگ اعلام کرد: مجموعه نمایشگاهی ایرانمال همه زیر ساختهای لازم را برای برگزاری رویدادهای بین المللی و ملی نمایشگاهی دارد. محمود بازاری وجود امکانات تفریحی و خرید را از امتیازات منحصر به فرد مجموعه نمایشگاهی ایران‌مال خواند.

علیرضا پیله ور مدیر اجرایی این نمایشگاه هم گفت: از ۱۹۵ شرکت حاضر در نمایشگاه حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد تولید کنندگان داخلی هستند که در قیاس با گذشته رشد سه برابری داشته است.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha