۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های برق شهرستان دنا هزینه شد

یاسوج - ایرنا -رئیس اداره برق ناحیه دنا گفت: از یک سال گذشته تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال برای تقویت زیرساخت های برق این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش ایرنا،غلامحسن پردال روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران در شهر سی سخت تاکید کرد: این اعتبار برای اجرای طرح هایی مانند تبدیل شبکه سیم به کابل،اصلاح شبکه برق و جایگزینی لامپ های کم مصرف به جای چراغ های پرمصرف هزینه شده است.

رئیس اداره برق ناحیه دنا عنوان کرد: طرح تبدیل شبکه سیمی به کابلی طی یک سال گذشته تاکنون با اجرای ۱۲.۵ کیلومتر شبکه در شهر سی سخت تکمیل شده و همچنین این طرح در روستاهای شهرستان دنا ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پردال بیان کرد:از یک سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار چراغ برای روشن کردن معابر تاریک و جایگزینی چراغ هالی ال ای دی به جای لامپ های کم مصرف در مناطق مختلف شهرستان دنا نصب شده است.

۴۰۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های برق شهرستان دنا هزینه شد

وی تصریح کرد: همچنین پنج طرح اصلاح شبکه برق در مناطق روستایی شهرستان دنا در دست اجراست که تکمیل این طرح ها می تواند به پایداری شبکه کمک قابل توجهی داشته باشد.

پردال تصریح کرد: شهرستان دنا ایستگاه فوق توزیع برق ندارد که همین نقصان باعث خاموشی های ناخواسته سه تا چهار ساعت در برخی موارد برای ۲۰ هزار مشترک برق در این خطه شده است.

پردال تاکید کرد: براساس مصوبه‌ای که در دولت های دهم و یازدهم تصویب شد اجرای ایستگاه فوق توزیع در منطقه دشت بازار شهرستان دنا پیش بینی شد اما این مهم عملیاتی نشد.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی که ایستگاه فوق توزیع برق در شهرستان دنا ایجاد نشود سرمایه گذاران نمی توانند طرح های تولیدی و خدماتی در دنا راه اندازی کنند افزود: نیمه تمام ماندن ایستگاه پمپاژ کشاورزی منطقه سمرون پس از ۱۰ سال چشم انتظاری نمونه ای از نقش ایجاد ایستگاه فوق توزیع در تولید و سرمایه گذاری در این خطه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha