استاندار: افزون بر ۷۱۶ همت‌ قرارداد سرمایه‌گذاری در هرمزگان منعقد شده‌ است 

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان گفت: افزون بر ۷۱۶ همت‌ سرمایه‌گذاری به صورت قراردادی در استان جذب شد که در حال حاضر  ۳۶۰ هزار میلیارد همت از این میزان در قالب پروژه‌های مختلف آغاز شده است ‌و بیش‌ از ۱۰ درصد پیشرفت دارند. 

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز یکشنبه در دیدار حسین رضی قائم مقام رییس رسانه ملی در امور اقتصادی با وی، با توجه بر افزایش چشم گیر صادرات هرمزگان و رونق سرمایه گذاری در این استان تصریح کرد: این سرمایه گذاری ها در حوزه‌های مختلف نظیر صنعت، معدن، پالایشگاه و فولاد، پرورش آبزیان و حوزه کشاورزی بوده است که به طور قطع در آینده رونق اقتصادی را در استان شاهد خواهیم بود.

اصلاح برخی قوانین دست و پا گیر می‌تواند عامل مهمی در تسریع توسعه اقتصادی به ویژه در سواحل باشد.

وی با تاکید بر ظرفیت ویژه بندرعباس و آینده بسیار روشن این شهر بیان کرد: بندرعباس در حوزه گسترش زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی از جمله ساخت هتل ظرفیت بسیار مناسبی دارد که سرمایه گذاران از جمله رسانه ملی می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان، برخی قوانین نرم افزاری را مانع اصلی توسعه در استان دانست و اظهار کرد: اصلاح برخی قوانین دست و پا گیر می‌تواند عامل مهمی در تسریع توسعه اقتصادی به ویژه در سواحل باشد.

استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به حمایت از ارتقای کیفیت تولیدات صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: یکی از اولویت های اساسی استان جذب سرمایه و سرمایه گذار بوده و از سرمایه گذاری رسانه ملی در استان نیز حمایت خواهیم کرد.

دوستی ضمن قدردانی از تلاش های صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به عنوان نماینده رسانه ملی در استان هرمزگان، اظهار کرد: رسانه ملی به عنوان دستگاه حاکمیتی در کنار دولت بوده و تلاش کرده در حوزه وظایف خود به خوبی عمل کند.

آماده سرمایه گذاری در هرمزگان هستیم

استاندار: افزون بر ۷۱۶ همت‌ قرارداد سرمایه‌گذاری در هرمزگان منعقد شده‌ است 

قائم مقام رییس رسانه ملی در امور اقتصادی نیز در این دیدار از آمادگی رسانه ملی برای سرمایه گذاری در استان هرمزگان خبر داد و گفت: در رسانه ملی به دنبال درآمد پایدار هستیم، بر همین مبنا با توجه به اراضی تحت اختیار صدا و سیما در استان، تمایل داریم ضمن مولدسازی این زمین‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری سرمایه گذاری کنیم.

حسین رضی افزود: طرح این سرمایه گذاری و نحوه مولدسازی زمین‌ها پس از تهیه و تصویب برای دریافت موافقت به استانداری ارسال خواهد شد.

وی همچنین بر گسترش پوشش دهی رسانه ملی در سطح استان هرمزگان و افزایش شبکه‌های رادیویی تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha