وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به حوزه‌های شهرسازی و مسکن اشراف کامل دارد

تهران- ایرنا- نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان از حضور بانوان در کسوت وزیر در دولت چهاردهم حمایت کرد و گفت: «فرزانه صادق مالواجرد» گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی از بدنه وزارتخانه است، بنابراین به حوزه‌های شهرسازی و مسکن اشراف کامل دارد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «احمد جباری» با اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم، در خصوص دلایل این حمایت توضیح داد: گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی از بدنه وزارتخانه است و بنابراین به حوزه‌های شهرسازی و مسکن اشراف کامل دارد.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان با تاکید بر اینکه برخی از نمایندگان مجلس حامی بانوان در کسوت وزیر هستند، ادامه داد: با توجه به اینکه برای نخستین‌بار است که یک بانو به عنوان گزینه وزارت راه و شهرسازی معرفی می‌شود وظیفه داریم تا از وی حمایت کنیم و راه را برای فعالیت بانوان باز کنیم.

به گزارش ایرنا، فرزانه صادق مالواجرد روز یکشنبه،‌ ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳ از سوی «مسعود پزشکیان» رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

صادق مالواجرد که تنها بانوی پیشنهادی برای تصدی مسئولیت وزارت در دولت چهاردهم به شمار می‌آید،‌ پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha