۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبر: 85572130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۰ طرح صنعتی در همدان آماده بهره‌برداری شد

۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۷
کد خبر: 85572130
۱۱۰ طرح صنعتی در همدان آماده بهره‌برداری شد

همدان- ایرنا- مدیرکل صمت استان همدان گفت: ۱۱۰ طرح صنعتی، معدنی و صنفی همدان با سرمایه گذاری ۱۸۰ هزار میلیارد ریال آماده بهره‌برداری در هفته دولت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد شانیان روز یکشنبه در حاشیه برگزاری تور راهیان پیشرفت در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: این طرح ها با اشتغالزایی یک هزار و ۶۰۰ نفر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور مسوولان کشوری و استانی بهره برداری و به جمع واحدهای تولیدی استان اضافه می شوند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت افزود: از این تعداد ۴۶ طرح صنعتی است که با سرمایه گذاری ۱۶۰ هزار میلیارد ریال و با حمایت دولت در همه مناطق استان راه‌اندازی شده و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل صمت استان همدان خاطرنشان کرد: در بخش معدن نیز شاهد راه اندازی چهار طرح با سرمایه گذاری ۱۸ هزار میلیارد ریال و ایجاد شغل برای ۴۵ نفر از جوانان دانش آموخته و ماهر در هفته دولت هستیم.

شانیان همچنین به افتتاح ۶۰ واحد صنفی تولیدی با اشتغال ۶۰۰ نفر اشاره کرد و افزود: برای این طرح ها ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، خبرنگاران و عکاسان خبری در قالب تور راهیان پیشرفت امروز از سه واحد معدنی و صنعتی شهرستان ملایر بازدید کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha