۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۰۹
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85572226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال ساحلی حیات داوود گناوه بر چلیچه شهرکرد غلبه کرد

گناوه- ایرنا- در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ، تیم "حیات داوود گناوه" با نتیجه ۶ بر ۲ بر تیم "چلیچه شهرکرد" غبله کرد .

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که یکشنبه شب در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس گناوه برگزار شد، تیم "حیات داوود گناوه" مهمان خود را با شکست و کسب نتیجه پرگل بدرقه کرد.

گل‌های تیم "حیات داوود گناوه" در این دیدار را "میلاد فتوت، علی بهروزی، مهدی عرب‌زاده، غلامرضا سامخانی، مهدی تندسر و جواد صالحی نژاد" به ثمر رساندند.

در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران ۱۲ تیم در ۴ گروه سه تیمی با هم رقابت می‌کنند که تیم‌های اول و دوم هر گروه جهت تعیین تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

سه تیم "حیات داوود گناوه"، "موج نوین گناوه" و "ضامن آهوی گناوه" در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور حضور دارند که تیم "حیات داوود گناوه"، در گروه ۳ این رقابت‌ها با تیم‌های "جهان نژادیان آبادان" و "شهرداری چلیچه شهرکرد" هم‌گروه است.

در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ساحلی ایران،" تیم موج گناوه " و "زردپوشان سیاهکوه اردکان" نیز شنبه شب در بندر گناوه به مصاف هم رفتند که نتیجه با پیروزی ۲ بر یک به نفع موج گناوه پایان یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha