فیلم | دانستنی‌های گمرکی ویژه زائران اربعین

ساری-ایرنا- مدیرکل حوزه نظارت گمرکی مازندران خطاب به زائران اربعین حسینی اعلام کرد این افراد موقع خروج از کشور برای جلوگیری از ازدحام و اختلال در تردد می بایست نکاتی را رعایت کنند تا سفر زیارتی بدون دغدغه ای داشته باشند.

به گزارش ایرنا در همین حال ناظر گمرکات استان مازندران و مدیرکل گمرک نوشهر روز دوشنبه از فعالیت و ارائه خدمات کارکنان حوزه گمرکات استان در ۲ فرودگاه ساری و رامسر به زائرانی که در ایام اربعین از طریق پرواز عتبات عالیات هستند خبر داد.

امیر جمشیدی با اشاره به آمادگی همه جانبه گمرکات مازندران در ارائه خدمت اعلام کرد: به منظور تسریع و انجام به موقع تشریفات گمرکی کالاهای همراه زائرین عتبات عالیات در ایام اربعین ، کارکنان گمرک ساری و نوشهر از اولین پرواز از فرودگاه ساری و رامسر به سمت نجف اشرف تا آخرین پرواز مشغول ارائه خدمات لازم خواهند بود.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به برقراری ۳۸ سورتی پرواز در فرودگاه ساری و ۲ پرواز از فرودگاه شهدای رامسر از ۲۹ مرداد تا هفت شهریور ماه برای اربعین افزود: در مدت انجام تمامی پروازهای ایام اربعین ، تشریفات گمرکی کالاهای همراه زائران بدون وقفه و با کوتاه ترین از سوی کارکنان گمرک ساری و نوشهر انجام خواهد شد.

وی توضیح داد:‌در ایام برپایی راهپیمایی اربعین حسینی ، مجموعه کارکنان گمرکات ساری، نوشهر و فریدونکنار بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت گمرکی به زائران و موکب داران مازندرانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha