باند سارقان مسلح منازل تهران و البرز متلاشی شد

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام باند ۶ نفره سرقت مسلحانه از منازل تهران و البرز خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در این باره گفت: اقدامات مجرمانه یک گروه سارق مسلح که در غرب تهران با باز کردن درب منازل و در حضور ساکنان منازل اقدام به سرقت می‌کرد موجب شد این موضوع در دستور کار پلیس قرار گیرد. سرانجام این افراد در ۴ استان شناسایی و بازداشت شدند.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به پیچیدگی زیاد این گروه تبهکار گفت: این افراد در زمینه‌های مختلف تخصص داشتند مثلا یکی از تخصص‌های آنها دستکاری پلاک خودروها بود.

سردار محمدیان تاکید کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی مجازاتی بسیار سنگین در انتظار این افراد است؛ چرا که آنها با اسلحه گرم و سرد در حضور خانواده اقدام به سرقت می‌کردند. آنها در دوره‌های مختلفی شرکت کرده بودند تا به دام نیفتند.

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: پنج نفر از متهمان پای ثابت این جرائم بودند و بقیه به صورت موردی کار می کردند. بخشی از اموال پیدا شده و مالخران این افراد هم شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمدیان عنوان کرد: ارزش ریالی اموال به سرقت رفته هنوز مشخص نشده و این سارقان بالای ۱۰ شاکی در سه استان دارند.

وی تاکید کرد: سارقان ضرب و شتم داشته‌اند اما مجروح نداشته‌اند. مردم مطمئن باشند که پلیس نسبت به جرایم بی‌توجه نیست و با تمام جرایم برخورد قاطع می‌کند.

رییس پلیس تهران بزرگ اطلاع رسانی صحیح، سریع و دقیق خبرنگاران را در حوزه پلیس عالی توصیف کرد و افزود: با این اقدامات مردم احساس می‌کنند پلیس فعالیت موثری در مقابله با مجرمان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha