بیش از ۸۰ درصد مصوبات یکشنبه های تولید در آذربایجان‌غربی محقق شده است

ارومیه- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری ۱۲۶ هفته یکشنبه های حمایت از تولید در استان گفت: در این هفته ها حدود ۶۰۰ مصوبه داشتیم که بیش از ۸۰ درصد محقق شده است.

جواد کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با بازدیدهای انجام شده در هر هفته تعداد مصوبات تغییر می کند ولی تلاش برروی رفع موانع تولید و مشکلات واحدهاست.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته بیش از نزدیک به ۴۸۰ مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف آذربایجان غربی به ویژه ارومیه محقق شده است.

وی اظهار کرد: در مدت بیش از ۲.۵ سالی که از آغاز طرح ابتکاری یکشنبه های حمایت از تولید در آذربایجان غربی می گذرد، ۲۸۷ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان های گوناگون مورد بازدید قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: این هفته نیز ۲ واحد مورد بازدید قرار گرفت که مدیران یکی از آنها خواستار سرمایه در گردش بود و مصوب شد با همکاری یکی از بانک های عامل، این سرمایه در سریع ترین زمان ممکن اختصاص یابد.

به گزارش ایرنا، در یکصد و بیست و ششمین یکشنبه‌های حمایت از تولید در آذربایجان غربی که با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و مسوولان استانی مرتبط با بخش تولید و صنعت برگزار شد، شرکت های صنایع لبنیاتی سحر و امیران حیات عصر ( تولید کننده محصولات سلولزی بهداشتی ) در ارومیه مورد بازدید قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا این هفته، یکصدو بیست و ششمین هفته یکشنبه های حمایت از تولید بود که به ابتکار محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی از پاییز سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تا کنون ادامه داشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha