۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۱۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85572287
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز جذب ۲۵ عضو هیات علمی در مجتمع آموزش عالی اسفراین اخذ شد

بجنورد- ایرنا- رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین گفت: مجوز جذب ۲۵ عضو هیات علمی در این مجتمع آموزش عالی اسفراین اخذ شد که به زودی فرایند جذب آن شروع می شود.

محمد حاتمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اعضای هیات علمی جدید در سال‌جاری و سال آینده به گروه های آموزشی مجتمع آموزشی عالی اسفراین افزوده خواهند شد.

وی افزود: اکنون این مجتمع آموزش عالی ۵۰ عضو هیات علمی دارد که از این تعداد هشت نفر دانشیار، ۳۹ نفر استادیار و هشت نفر دارای مرتبه مربی هستند.

حاتمی با اشاره به دایر شدن هفت رشته جدید در مجتمع آموزش عالی اسفراین، گفت: رشته های جدید برای پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد شامل مهندسی مکانیک (گرایش سیستم‌های انرژی)، مهندسی مواد (گرایش شناسایی و انتخاب مواد)، مهندسی شیمی (گرایش‌های سیستم‌های انرژی) و مهندسی برق (گرایش سیستم‌های انرژی) است.

وی ادامه داد: رشته های جدید برای مقطع کارشناسی پیوسته نیز شامل مهندسی انرژی، مهندسی ساخت و تولید و مهندسی ایمنی و بازرسی فنی در صنایع نفت و گاز است.

حاتمی با اشاره به تدوین سند راهبردی مجتمع آموزش عالی اسفراین، گفت: سند راهبردی این دانشکده برای ارتقا به دانشگاه تهیه و تمامی زیرساخت ها مهیا شده و به زودی ابلاغ خواهد شد.

برگزاری ششمین دوره کنفرانس های ملی سه گانه

رییس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین یادآور شد: این مجتمع آموزش عالی آبان ماه امسال سه کنفرانس ملی با مشارکت دانشگاه ها، صنایع و شرکت های دانش بنیان برگزار می کند.

وی گفت: این کنفرانس های ملی با عنوان های دستاوردهای نوین در مهندسی برق، کامپیوتر و صنایع، مهندسی مکانیک، عمران و فناوری‌های پیشرفته و دستاوردهای نوین در مهندسی مواد، مهندسی شیمی و ایمنی صنعتی برگزار می شود.

مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین یکهزار و ۶۰۰ دانشجو با ۵۰ هیات علمی دارد،

اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد و شهرستان صنعتی خراسان شمالی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha