۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85572363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عشایر خوزستان مهارت مشاغل بومی و سنتی بازار را فرا می‌گیرند

اهواز- ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری مهارتی بین ادارات کل امور عشایر و فنی و حرفه‌ای خوزستان منعقد و عشایر استان مهارت‌هایی در راستای مشاغل بومی و سنتی بازار را فرا خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، این تفاهم‌نامه روز دوشنبه در راستای هدفمند کردن آموزش‌های مهارت عشایری در راستای مشاغل بومی و سنتی بازار کار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال‌ بین اسکندر موسوی زاده مدیرکل امورعشایرخوزستان و شهرام ملایی هزاروندی مدیر کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان امضا شد.

مدیر کل امور عشایر خوزستان در این خصوص گفت: این تفاهم نامه باتوجه به سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری و اهمیت ترویج فرهنگ کارآفرینی روحیه همکاری ایجاد اشتغال پایدار، توسعه اقتصادی و منابع انسانی در مناطق روستایی و عشایری و هدفمند کردن آموزش‌های مهارتی امضا شد.


سیداسکندر موسوی زاده اظهارکرد: گسترش دانش مهارت و ارتقای توانمندی سرمایه‌های انسانی بر اساس نتایج نیازسنجی آموزشی در مناطق عشایری با ارتقای شاخص‌های زندگی محیط‌های عشایری به واسطه ایجاد و ارتقای شایستگی‌ها، مهارت‌های شغلی، توانمندسازی و افزایش بهره‌وری در حوزه فعالیت عشایری از طریق آموزش‌های تخصصی و مهارتی از جمله اهداف این همکاری دوجانبه است.

وی بیان کرد: مدت زمان اجرای این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا به مدت ۲ سال خواهد بود که تمدید ادامه فعالیت بازنگری اصلاح و یا تغییرات احتمالی در مفاد تفاهم نامه با توافق طرفین انجام می‌شود.

مدیر کل امور عشایر خوزستان گفت: پیوست مهارتی تفاهم‌نامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و اداره کل امور عشایر استان به میزان یک هزار و ۱۰۰ نفر دوره برابر با ۷۵هزار و ۹۰۰ نفر ساعت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha