افزایش ترددهای روزانه در همدان با آغاز بازگشت زائران اربعین

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان از آغاز موج اول بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: ترددهای روزانه خودروها در جاده های این استان رو به افزایش است.

مهرداد آهکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بیش از ۱۰ میلیون تردد در جاده های این استان از آغاز طرح اربعین حسینی تا پایان روز گذشته ثبت شده است.

وی اضافه کرد: روزانه افزون بر ۹۰۰ هزار تردد در مسیرهای همدان ثبت می شود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش را نشان می دهد. ️

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان با بیان اینکه موج اول بازگشت زائران اربعین حسینی شروع شده است گفت: پیاده روی اربعین و استراحت ناکافی زائران، موجب خواب آلودگی آنها حین بازگشت و بالا رفتن احتمال بروز تصادف می شود.

آهکی از زائران خواست هنگام بازگشت در مکان های پیش بینی شده استراحت کافی داشته باشند چراکه رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی بسیار حادثه ساز است.

وی اظهارکرد: به منظور هماهنگی و کنترل اوج پیک بازگشت زائران اربعین حسینی، ۳۹ نفر از کارکنان این اداره کل با استقرار در پایانه مرز مهران، مدیریت ناوگان حمل ونقل عمومی را بر عهده دارند.

️آهکی افزود: زائران می توانند طی تماس با سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده های کشور مطلع شوند و سفر خود را مدیریت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha