۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷
کد خبر: 85572413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران پرحجم و روان است

ایلام - ایرنا - رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه ترافیک در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران پرحجم اما روان است، گفت: خوشبختانه گره ترافیکی در سطح‌ راه‌های استان گزارش نشده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه در روزهای اخیر شاهد موج بازگشت زوار اربعین حسینی از طریق مرز مهران به کشور هستیم، اظهار کرد: هم اکنون ترافیک در سطح محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران سنگین اما روان است.

وی با بیان اینکه تا کنون گره ترافیکی در سطح راه‌های استان منتهی به مرز مهران گزارش نشده است، ابراز کرد: هم اکنون شاهد موج دوم بازگشت زوار در محورهای مواصلاتی استان هستیم و لازم است که رانندگان و زائران عزیز به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند.

سرهنگ کهزادی با اشاره به بحث خستگی و خواب آلودگی احتمالی زوار اربعین حسینی، ابراز کرد: از زوار عزیز که از زیارت عتبات عالیات به کشور بازگشته‌اند درخواست می‌شود که قبل از حرکت، استراحت و خواب کافی را در موکب‌ها و موقفگاه‌های مستقر در شهر و مرز مهران داشته باشند و از هر گونه عجله و شتاب خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با تاکید بر اینکه زوار پیش از حرکت، از سلامت فنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند، ابراز کرد: مدیریت زمان سفر، اطلاع از وضعیت تردد راه‌ها و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کاهش میزان تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است که از رانندگان درخواست می‌شود این موارد را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه همکاران ما در میدان قرآن شهر ایلام حضور دارند و تلاش می کنند که با هدایت رانندگان بار ترافیکی مسیرهای سطح استان را مدیریت و تقسیم کنند، ابراز کرد: رانندگان و زوار اربعین در راستای کاهش بار ترافیکی در محور ایلام - سرابله - حمیل - از محور ایلام - ایوان - تونل قلاجه استفاده کنند.

سرهنگ کهزادی خاطرنشان کرد: از هم استانی‌های عزیز ایلامی نیز درخواست می‌شود که در راستای کاهش بار ترافیکی از سفرهای غیرضروری در مسیرهای ایلام - مهران، ایلام- سرابله-، ایلام - ایوان خودداری کنند که در چند روز آینده مانده به اربعین حسینی، تردد در این مسیرها به خوبی مدیریت شود.

به گزارش ایرنا، مرز مهران اصلی‌ترین کانون تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین سال گذشته بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار تردد در مرز مهران ثبت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha