۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۱
کد خبر: 85572513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 دختران برتر مسابقات کاراته جام پرچم کشور معرفی شدند
کاراته جام پرچم

شیراز- ایرنا- رقابت‌های کاراته جام پرچم ویژه ورزشکاران روستایی و عشایر کشور در بخش دختران با تعیین و معرفی نفرات برتر در شیراز پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این رقابت ها که شامگاه یکشنبه در سالن شهید ربانی شیراز برگزار شد، ۱۶۰ کاراته کا از ۲۳ استان شرکت داشتند و در پنج وزن با هم به رقابت پرداختند.

برترین های پنج وزن

در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، نگین نورآذر از تهران،‌ یلدا یلزاد از هرمزگان و مریم غضنفری از فارس به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن منهای ۵۳ کیلو گرم هم زهرا سادات میراحمدی از تهران نشان طلا گرفت،‌ سیده مهدیه سیدپور از مازندران به مدال نقره دست یافت و فاطمه اکبریان از خراسان رضوی هم نشان برنز دریافت کرد.

 دختران برتر مسابقات کاراته جام پرچم کشور معرفی شدند
مسابقه کاراته دختران در جام پرچم

همچنین در وزن منهای ۵۹ کیلوگرم، صدف مرشدی از کرمان بر سکوی قهرمانی ایستاد،‌ ستاره سادات صحرایی از فارس نایب قهرمان شد و ریحانه روزبهانی ازتهران

هم سکوی سوم را فتح کرد و در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم،‌ نازنین شرقی از فارس عنوان نخست کسب کرد، عسل عظیمی از تهران در جای دوم ایستاد و الهه حاجی احمدی از کردستان هم سوم شد.

همچنین در وزن به اضافه ۶۶ کیلوگرم هم به ترتیب زهرا محمدی از قزوین، رقیه پورحسین از مازندران و فاطمه پروانه از خراسان رضوی برسکوی اول تا سوم ایستادند.

رقابت های جام پرچم ویژه ورزشکاران دختر و پسر روستایی عشایری کشور همه ساله در چندین رشته برگزار می شود و نفرات برتر هر رشته به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha