۶۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساختی گفت: به‌‎مناسبت هفته دولت ۶۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در استان آماده بهره‌برداری شده است که این تعداد واحد مسکونی ۴۸۴ واحد در شهرکرد و ۱۲۰ واحد در شهر بروجن افتتاح می‌شود..

به گزارش ایرنا، خدایار باقری روز دوشنبه تاکید کرد: افتتاح واحدهای تکمیل شده به‌معنای تحویل نیست بلکه تحویل کلید واحدهای مسکونی به متقاضیان پس از تکمیل سهم‌آورده آنان انجام می‌شود.

باقری تصریح کرد: سپس اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری متقاضی را برای دریافت دفترچه اقساط تسهیلات به بانک معرفی می‌کند و پس از سپری شدن این مراحل، واحدهای مسکونی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود متقاضیان در پرداخت و تکمیل آورده خود تا قبل از افتتاح براساس پیامک‌های ارسالی اقدام کنند.

باقری با قدردانی از تمامی مسئولان مرتبط استانی در شروع و به سرانجام رساندن طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: طرح‌های دیگر نهضت ملی مسکن در استان فعال و در حال عملیات اجرایی است و در شهرهای مواجه با کمبود زمین، از طرق قانونی در حال پیگیری برای رفع مشکلات هستیم تا هرچه سریع‌تر بتوانیم عملیات اجرایی را در شهرهای بدون زمین شروع کنیم.

به گزارش ایرنا، سهم چهارمحال و بختیاری از طرح نهضت ملی مسکن کشور در دولت سیزدهم ۵۷ هزار و ۱۴۹ واحد مسکونی است که از این تعداد تاکنون ساخت ۱۸ هزار و ۶۵۳ واحد مسکونی آغاز و زمین مورد نیاز برای ۳۲ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

چهارمحال و بختیاری ۱۲ شهرستان با بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha