ارایه خدمات درمانی برای ۶ هزار زائر اربعین حسینی از سوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

تبریز - ایرنا - سرپرست اورژانس آذربایجان شرقی گفت: از آغاز مراسم پیاده روی اربعین حسینی تا امروز ۲۹ مرداد، نیروهای درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مستقر در مرز مهران برای بیش از ۶ هزار زائر حسینی خدمات درمانی ارائه کردند.

به گزارش ایرنا، «رضا صادق اول» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تیم‌های توانمند و زبده فوریت‌های پزشکی و معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ۲۲ مرداد ماه با حضور در مرزهای عراق و راه های ارتباطی به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمات درمانی و فوریت‌های پزشکی ارایه می‌دهند.

وی با اشاره به ادامه خدمات رسانی نیروهای درمانی و اورژانس استان به زائران حسینی تا پایان مراسم معنوی اربعین حسینی، اظهار کرد: تا کنون ۲۵۰ نفر از زائران حسینی نیز برای درمان توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

سرپرست اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ۴۱ نفر نیروی کارشناس فوریت‌های پزشکی و ۳۴ نفر نیروی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب ۱۱ دستگاه آمبولانس اورژانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک دستگاه خودروی پشتیبانی در استان ایلام مستقر هستند.

صادق اول، ادامه داد: نیروهای درمانی و اورژانس استان تا پایان این مراسم برای ارایه خدمات به زائران در استان ایلام مستقر خواهند شد.

به گزارش ایرنا، مرز مهران اصلی‌ترین کانون تردد زوار اربعین حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha