یزدی‌ها برای دریافت برنامه احتمالی خاموشی‌ها به سامانه "برق من" مراجعه کنند

یزد- ایرنا - مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق یزد گفت: برنامه کاربردی" برق من "، بهترین فضا برای دریافت برنامه مدیریت اضطراری بار به صورت احتمالی است و شهروندان برای اطلاع فقط به این نرم افزار مراجعه کنند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت توزیع برق یزد، "سیدمهدی حسینی پور" افزود: اعلام برنامه روزانه تا خروج از شرایط حساس پیک بار از طریق همین برنامه موثق است که درصورت همکاری مشترکان اعمال نمی شود و این برنامه احتمالی قطع برق و زمان آن برای هر منطقه است.

وی با اشاره به کاهش نسبی دما در این روزها افزود: مشارکت مردم در کاهش مصرف برق می تواند از خاموشی احتمالی ناشی از خرابی تجهیزات یا برنامه مدیریت اضطراری بار جلوگیری کند.

حسینی پور اضافه کرد: خادمین مردم در صنعت برق نیازمند یاری همگانی برای عبور موفق از پیک بار تابستان هستند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق یزد از شهروندان یزدی خواست تا با رعایت الگوی مصرف ، شرایط سخت این روزهای صنعت برق را جدی بگیرند تا به دلیل مشکلات ناترازی تولید و مصرف ، خللی در تامین برق پایدار مشترکان به ویژه بیماران خاص بوجود نیاید.

وی ادامه داد: : قطع برق حتی برای کوتاه ترین زمان ممکن می تواند سلامت برخی بیماران به ویژه بیماران خاص را تحت الشعاع قرار دهد و این موضوع اهمیت رعایت مصرف بهینه برق برای پیشگیری از قطع ناخواسته برق را دوچندان می کند.

تعداد مشترکان برق استان یزد حدود ۷۵۰ هزار مورد اعلام شده که ۸۱ درصد آنها مشترک خانگی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha