تلاش کارکنان پلیس برای ارائه خدمات به زائران قابل تقدیر است

آبادان - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: کارکنان پلیس با انگیزه بالا و تلاش شبانه‌روزی در تلاش هستند تا خدمات شایسته‌ و بی‌منتی را به زائران اربعین حسینی ارائه کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان، ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین و یارانش را به ملت شریف ایران و همه کسانی که مشتاقانه از جای جای ایران اسلامی برای حضور در این همایش جهانی حضور پیدا می‌کنند عرض تسلیت و تعزیت دارم.

وی افزود: مجموعه کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص همکاران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند که بتوانند کمک شایسته‌ای برای تسهیل زائران عزیز برای برپایی این همایش جهانی داشته باشند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه به تمهیدات مجموعه انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل تردد زائران اشاره کرد و گفت: تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس و تمامی عوامل انتظامی در مرزها ستودنی است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه تردد زائران به سهولت و سرعت در چند ثانیه انجام می‌شود اظهار کرد: از مجموعه خواهران، برادران، مدیران و فرماندهان انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه استان خوزستان تشکر می کنم که در تلاش هستند بتوانند بهترین خدمت را به زائران حضرت اباعبدالله الحسین ارائه دهند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

از ابتدای ماه صفر تاکنون تردد ۴۸۹ هزارو ۷۹۰ زائر اربعین حسینی از ۲ پایانه مرزی استان خوزستان ثبت شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha