۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85572657
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پسر قاتل در خمام گیلان بازداشت شد

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبر: 85572657
پسر قاتل در خمام گیلان بازداشت شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی خمام از دستگیری قاتل در کمتر از ۳۰ دقیقه پس از وقوع قتل پدرش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ باقر رجبی ویسرودی روز دوشنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل در یک منزل مسکونی در شهرستان خمام، بلافاصله برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل، قاتل ۳۱ ساله در محل ارتکاب جرم دستگیر شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به قتل پدر ۶۵ ساله خود پس از مشاجره به علت اختلافات خانوادگی و مالی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: کنترل خشم و حل اختلاف از طریق مجاری قانونی در کاهش جرایم خشن موثر است.

کشف ۲۴ تن چای احتکاری در انبار یک واحد صنفی در شرق گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۴ تن چای احتکار شده در شهرستان سیاهکل واقع در شرق گیلان خبر داد.

سردار حسین حسن پور با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار چای داخل انبار یک واحد صنفی در روستای ازبرم شهرستان سیاهکل، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

وی از کشف ۶۰۰ کیسه ۴۰ کیلویی چای ایرانی احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۲۴ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این رابطه متهم ۳۳ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

تعطیلی کارگاه غیربهداشتی بستی فروشی در رشت

همچنین بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان، مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از تعطیلی یک کارگاه بستنی فروشی غیربهداشتی در رشت خبر داد.

مرتضی امینی گفت: ماموران تعزیرات حکومتی گیلان یک کارگاه تولید بستنی یخی و فالوده غیربهداشتی در شهر رشت را با همراهی بازرسان بهداشت، صمت و غذا و دارو تعطیل کردند.

وی با اشاره به مجاز نبودن این کارگاه برای تولید مواد خوراکی و غیربهداشتی بودن محیط تولید، افزود: در این کارگاه روزانه، سه هزار عدد بستنی یخی و فالوده تولید و در سطح شهر رشت توزیع می‌شد.

امینی خاطرنشان کرد: به تخلفات مسئول این واحد تولید بستنی در یکی از شعب تعزیرات حکومتی گیلان خارج از نوبت و به سرعت رسیدگی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha