۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85572730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف هزار و ۵۰۰ قطعه کبک فاقد مجوز در طبس

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبر: 85572730
کشف هزار و ۵۰۰ قطعه کبک فاقد مجوز در طبس

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی طبس گفت: هزار و ۵۰۰ قطعه کبک فاقد مجوز حمل در بازرسی از یک دستگاه نیسان در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ عباس حسنی روز دوشنبه در این باره افزود: مأموران یگان امداد شهرستان طبس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نیسان که از یزد به سمت تایباد در حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پس ازهماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودرو، مقدار هزار و ۵۰۰ قطعه کبک غیر مجاز که فاقد مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ حسنی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق دام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد لذ از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف در خوسف

جانشین انتظامی شهرستان خوسف هم از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شده است.

سرهنگ مهدی بهمدی اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بودند، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خوسف اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور تیم‌های گشت پلیس اجرایی شد و در همین رابطه تعداد ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ شدند.

جانشین انتظامی شهرستان خوسف بیان کرد: راکبان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ بهمدی ضمن قدردانی از همکاری صمیمانه مردم با پلیس، عنوان کرد: اجرای این قبیل طرح‌ها به صورت مستمر در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در قاینات

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات هم از کشف هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان قاینات در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌های مواصلاتی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک سواری پراید مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، هزارو ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات افزود: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع مربوطه معرفی شدند.

سرهنگ فولادی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha