گنج‌زاده: موفقیت در کاراته آسیا دشوار است/ برخی حریفان پیشرفت خوبی داشتند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم کاراته جوانان ایران در بخش پسران با بیان اینکه برخی کشورهای آسیایی در این رشته پیشرفت خوبی داشتند، گفت: موفقیت در کاراته قاره کهن دشوار است و تلاش می‌کنیم تا نتایج مدنظر را کسب کنیم.

موسی گنج‌زاده در آستانه آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا در مانیل فیلیپین روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: تحلیلی در خصوص حریفان مختلف از جمله ژاپن، اردن، عربستان، قزاقستان و حتی ترکمنستان و قرقیزستان داشتیم. بچه‌های ما تمرینات خوبی داشتند و امیدوارم پرچم کشورمان را در این رویداد به اهتزار درآورند.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم به خوشرنگ‌ترین مدال‌ها برسیم و امیدوارم کاراته‌کاها در روز مسابقه، سرحال باشند و بتوانیم دست پر برگردیم.

سرمربی تیم جوانان ایران، ادامه داد: پنج روز زودتر از آغاز مسابقات به مانیل آمدیم تا شرایط بچه‌ها را با آب‌وهوا هماهنگ کنیم. همچنین اینجا نیز تمرینات منظمی داریم.

گنج‌زاده گفت: باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنم که شرایط خوبی را نسبت به گذشته برای ما فراهم کردند. فاصله هتل تا سالن مسابقات نیز کم بوده و این نکته خوبی است.

گنج‌زاده: موفقیت در کاراته آسیا دشوار است/ برخی حریفان پیشرفت خوبی داشتند

وی با بیان اینکه همه تلاش ما رسیدن به نتایج مدنظر است، گفت: در گذشته برخی کشورهای آسیایی در کاراته اصلا حریف مهمی نبودند اما آنها اکنون با سرمایه‌گذاری و تلاش به مدال می‌رسند. بر این اساس، کار سختی داریم و باید تلاش زیادی انجام دهیم.

رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی آسیا از روز جمعه هفته جاری در مانیل فیلیپین آغاز می‌شود. نمایندگان ایران در دو بخش دختران و پسران در این مسابقات به مصاف حریفان می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha