۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85572735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت هزار و ۳۶۸ زائر زنجانی به مرز مهران اعزام شدند

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85572735
هفت هزار و ۳۶۸ زائر زنجانی به مرز مهران اعزام شدند

زنجان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح اربعین از ۱۶ مردادماه تاکنون هفت هزار و ۳۶۸ زائر استان با ۳۳۸ ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شدند.

غلامرضا کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین طی این مدت، ۴۱۷ زائر استان با ۲۶ دستگاه ناوگان عمومی به مرز خسروی منتقل شدند.

این مسوول همچنین به استقرار ماشین‌آلات و تیم راهداری زنجان در مرز مهران اشاره کرد و گفت: این تیم تا پایان اجرای طرح اربعین در مرز مستقر هستند و تا بازگشت آخرین زائر به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همچنین تیم‌های خدمت‌رسان این اداره کل به صورت شبانه روز در مرز مهران مستقر هستند تا برای ارائه خدمات به زائران و رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: قرارگاه مرکزی انتقال و جابه‌جایی زائران اربعین در پایانه مسافربری استان ایجاد شده و تلاش بر خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی است.

کرمی با اشاره به زائرانی که با خودروی شخصی خود به مرزها عزیمت کرده اند، افزود: این دسته از زائران هنگام برگشت از سفر اربعین از هرگونه عجله و شتاب که موجب ایجاد مخاطرات جبران ناپذیری می‌شود پرهیز کنند.

سال گذشته بیش از ۱۲ هزار و ۳۳۹ زائر اربعین حسینی در استان با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی به شهرهای مرزی کشور اعزام شدند.

بنابر اعلام ستاد اربعین استان زنجان سال گذشته بیش از ۴۵ هزار نفر از زائران زنجانی در سامانه سماح برای حضور در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه قبل آن ۲۱ درصد افزایش داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha