۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85572782
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ هزار و ۵۰۰ کارگاه تحت پوشش تامین اجتماعی در لرستان فعال است

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: ۱۹ هزار و ۵۰۰ کارگاه تولیدی فعال با ظرفیت اشتغال۱۵۰ هزار نفر تحت پوشش این نهاد است.

به گزارش ایرنا منوچهر گودرزی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی روسای شوراهای اسلامی کار در شرکت دارو سازی فارمد پارس اظهار داشت: جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان تا پایان خرداد ماه سال جاری به بیش از ۷۹۶ هزار نفر رسیده که نسبت به اردیبهشت ماه، ۲/۲ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای سالجاری بیش از ۱۲ هزار بازرسی توسط اداره کل تامین اجتماعی از کارگاه های فعال لرستان انجام شده است.

وی افزود: بازرسی از کارگاه ها با هدف شناسایی کارگران جدید و حمایت از آنان صورت می پذیرد که در همین راستا با بازرسی های انجام شده در این مدت یک هزار و ۶۰۰ بیمه شده جدید شناسایی و از حمایت های درمانی و خدمات سازمان تامین اجتماعی برخوردار شدند.

گودرزی ادامه داد: توجه ویژه به این قشر عظیم از جامعه لرستان و جلب رضایتمندی آنها کار دشوار و نیازمند همدلی و تلاش مضاعف کارکنان تامین اجتماعی است بنابراین باید در راستای ارائه خدمت درست به ذینفعان سازمان به خصوص بیمه شدگان و مستمری بگیران تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha