۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۸
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85572806
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: ستاد تسهیل مصمم به گره گشایی از مشکلات بخش تولید است

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر حمایت از صنایع گفت: ستاد تسهیل استان مصمم به گره گشایی از مسایل و مشکلات بخش تولید است..

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز دوشنبه در بازدید از شرکت ذوب‌ریزان در شهرک صنعتی بهاران شهرستان بهار افزود: شرکت ذوب‌ریزان با تکیه بر دانش و تجربه و طراحی و تولید بیش از هزار قطعه در حوزه‌های اتصالات، شیرآلات، لوله و کنتورهای هوشمند ضمن تأمین نیازهای استان و کشور، بخشی از محصولات خود را نیز به بازارهای بین‌المللی صادر کند.

وی ادامه داد: محصولات این شرکت که بیشتر در فاز تولید فلزی قرار دارند، کاربرد گسترده‌ای در صنایع آب و آبرسانی دارند و در پروژه‌ آبرسانی از سد تالوار به شهر همدان نقش مهمی ایفا کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه در جریان بازدید از این مجموعه، به بررسی مسائل و مشکلات موجود آن پرداخته شد اظهار کرد: به گفته مالک شرکت، مشکلات این مجموعه اندک هستند اما هرگونه مشکل در حوزه تولید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و برای آن مصوبه صادر می‌شود.

استاندار همدان: ستاد تسهیل مصمم به گره گشایی از مشکلات بخش تولید است

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: این شرکت با حمایت‌های استانی، مصمم به ادامه تولید و ارتقای محصولات خود است که این اقدام قابل قدردانی است.

به گزارش ایرنا، مجموعه ذوب‌ریزان با ۳۵ نفر اشتغالزایی، انواع شیرآلات صنعتی پروانه‌ای، انواع کنتور آب توربینی و دیگر محصولات صنعتی درحال تولید است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha