۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85572814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اورژانس خراسان جنوبی به ۴۱۸ زائر اربعین امدادرسانی کرد

بیرجند- ایرنا- معاون فنی و عملیاتی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۴۱۸ نفر از زائران اربعین توسط اورژانس استان در مرز مهران امدادرسانی شدند که ۶۳ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۳۵۵ نفر در محل درمان شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند علیرضا عباسی روز دوشنبه دراین باره افزود: ۲۰ کارشناس فوریت‌‍‌های پزشکی با پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ خراسان جنوبی برای تقویت امدادرسانی و همکاری در پوشش مراسم اربعین امسال از ۱۷ مرداد به مرز مهران استان ایلام اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بدرقه این کاروان با حضور ریاست اورژانس استان و مسئولان ستادی اورژانس انجام شد گفت: این گروه ۲۰ نفره که کاملا داوطلبانه و با روحیه جهادی به مرز اعزام شده اند تا ۹ شهریور به مددجویان و زائران حسینی امدادرسانی خواهند کرد.

معاون فنی و عملیاتی اورژانس خراسان جنوبی با اشاره به گذشت نیمی از مدت زمان ماموریت این افراد یادآور شد: گروه اعزامی اورژانس استان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در نتیجه پیشگیری از حوادث جاده ای تاکید دارند تا شیرینی این ایام با حوادث ناگوار جاده‌ای برای هیچ یک از زائران حسینی تلخ نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha