جنبش مجاهدین: عملیات تل‌آویو نشان داد ابتکارعمل در دست مقاومت است

تهران- ایرنا- جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد: عملیات استشهادی در شهر «تل آویو» اثبات کرد که ابتکار عمل در دست ملت و مقاومت فلسطین است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، جنبش مجاهدین در بیانیه ای واکنش به عملیات استشهادی یکشنبه شب در شهر تل آویو تاکید کرد: این عملیات و دیگر عملیات های دامنه دار در عمق رژیم صهیونیستی، نشان می دهد که ملت و مقاومت فلسین، ابتکار عمل را در دست دارند.

این جنبش افزود: این عملیات استشهادی ثابت کرد که مقاومت گزینه های بسیاری برای دفاع از ملت فلسطین دارد که با کشتار وحشیانه از سوی کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روبروست.

در این بیانیه آمده است: عملیات قهرمانانه در تل آویو نشان داد که دشمن با همه تدابیر سختگیرانه امنیتی، نمی تواند از خشم ملت فلسطین و عملیات های جهادی در عمق این رژیم پوشالی جلوگیری کند.

جنبش مجاهدین از همه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری و دیگر سرزمین های اشغالی فلسطین خواست تا عملیات های خود را در عمق دشمن صهیونیستی افزایش دهند زیرا دشمن فقط سخن زور و قدرت را می فهمد.

به گزارش ایرنا، منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که انفجار تل آویو بر اثر یک بمب و یک عملیات شهادت طلبانه بوده است.

به گفته این منابع، فردی که به شهادت رسید، دارای کمربند انفجاری بوده و ظاهرا بمب همراه این شخص زودتر از موعد مقرر منفجر شده است.

گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس و «سرایاالقدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه در بیانیه‌ای، مسئولیت عملیات شهادت طلبانه در تل آویو را بر عهده گرفتند.

گردان‌های القسام در این بیانیه اعلام کرد: ما تأیید می‌کنیم که تا زمانی که کشتارهای اشغالگران، آوارگی غیرنظامیان و ادامه سیاست ترور ادامه داشته باشد، عملیات استشهادی در داخل سرزمین های اشغالی به خط مقدم بازخواهد گشت.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به (شاباک) امروز دوشنبه تایید کرد که انفجار یکشنبه شب در تل آویو، ضدصهیونیستی و مجری عملیات اهل شهر نابلس واقع در کرانه باختری بود.

رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که در پی عملیات ضدصهیونیستی در تل آویو، پلیس و شاباک از افزایش سطح آماده باش در این شهر خبر دادند و از صهیونیست‌ها خواستند که هوشیار باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha