۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85572853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوی ورزشکار زنجانی در رقابت‌های پارا المپیک پاریس به میدان می‌رود

زنجان - ایرنا - رئیس هیات جانبازان و توان‌یابان استان زنجان گفت: "رقیه شجاعی" ورزشکار زنجانی در رقابت‌های پارا المپیک ۲۰۲۴ پاریس به میدان می‌رود و امیدواریم شاهد درخشش تنها نماینده استان در این مسابقات باشیم.

طیب امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شجاعی برای دومین بار است که در مسابقات تیراندازی پارا المپیک حضور می یابد و انتظار می رود در این دوره از مسابقات با توجه به تجارب خود، مدال خوش رنگی را برای استان به ارمغان بیاورد.

وی با بیان اینکه این بانوی زنجانی در اردوهای تیم ملی، رکوردهای بسیار خوبی ثبت کرده است، اضافه کرد:اعتماد به نفس و تمرکز کافی برای مسابقات تیراندازی پارا المپیک بسیار مهم است و موجب موفقیت یک ورزشکار می شود.

این مسوول ورزشی با بیان اینکه چهار بانوی ایرانی در رشته تیراندازی پارا المپیک شرکت می کنند، ادامه داد: طبق برنامه، این رقابت ها از روز هفتم شهریورماه در پاریس آغاز می شود.

وی اظهار داشت: شجاعی در مسابقات تیراندازی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ماده تفنگ بادی ۱۰ متر آر ۲ شرکت کرده بود که در نهایت پس از کسب ۶۲۴.۱ امتیاز و مقام پنجمی در بین ۲۰ تیرانداز، جواز حضور در فینال را کسب کرد، اما در نهایت با امتیاز ۱۶۳ ششم شد.

رئیس هیات جانبازان و توان یابان استان زنجان خاطر نشان کرد: این ورزشکار زنجانی سال گذشته نیز در مسابقات پارا آسیایی هانگژوی چین حضور یافت اما نتوانست به مقام بهتری دست یابد.

وی با بیان اینکه این ورزشکار از آمادگی خوبی برخوردار است، خاطر نشان کرد: حمایت های مسوولان و متولیان امر از استعدادهای برتر جانبازان و توان‌یابان قطعا زمینه درخشش و رشد بیشتر آنها را فراهم می کند.

هفدهمین دوره رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۶ تا ۱۸ شهریور با حضور چهار هزار و ۴۰۰ ورزشکار از ۱۸۸ کشور جهان در ۲۲ رشته برگزار می شود.

کاروان ورزشی ایران دوم شهریور عازم پاریس می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha