«علی‌آبادی» بهترین گزینه برای مدیریت وزارت نیرو است

تهران - ایرنا - نایب‌رئیس اول و دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقدند: وزیر پیشنهادی نیرو باتوجه‌به رزومه خوب و برنامه ای قوی که ارائه کرده، بهترین گزینه برای سکان‌داری وزارت نیرو است.

به گزارش ایرنا از وزارت نیرو، «سید جواد حسینی کیا" در خصوص معرفی «عباس علی‌آبادی» برای تصدی وزارت نیرو، افزود: به نظر می‌رسد وزیر پیشنهادی نیرو باتوجه‌به سوابق کاری خوبی که دارا بوده و برنامه قوی که ارائه کرده، بهترین گزینه برای سکان‌داری وزارت نیرو است.

وی بیان‌داشت: در نتیجه با در نظر گرفتن ۲ مولفه توانمندی و سابقه، حضور علی‌آبادی در کابینه دولت چهاردهم هم برای وزارت نیرو و هم برای کشور مفید خواهد بود.

حسینی‌کیا ادامه‌داد: احداث نیروگاه نخستین اولویتی است که باید در وزارت نیرو دنبال شود تا اینکه موضوع ناترازی رفع شود، به ویژه در شرایطی که صنعت دچار آسیب جدی است.

نایب‌رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: باتوجه‌به برنامه ارائه شده به مجلس، بخشی از ناترازی با احداث نیروگاه، بخشی با مدیریت برق و جلوگیری از هدررفت آن با نوسازی خطوط انتقال اتفاق می‌افتد و امید است با این اقدام‌ها رفع ناترازی موجود را شاهد باشیم.

وی با اشاره به اشراف علی‌آبادی به حوزه آب، ادامه‌داد: در حوزه آب هم آب‌های مرزی باید در اولویت قرار بگیرد، زیرا چالش این حوزه بسیار جدی است.

همچنین «حسنعلی محمدی» دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: گزینه پیشنهادی وزارت نیرو شخصی بسیار فنی و باتجربه است که سابقه حضور هم در وزارت نیرو در سمت اجرایی را دارد و هم در وزارت صمت به‌عنوان وزیر حضور داشته است.

وی برنامه ارائه شده از جانب علی‌آبادی را بسیار مفید و کارآمد توصیف کرد.

دبیر اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر حمایت از وزیر پیشنهادی نیرو گفت: علی‌آبادی دارای برنامه و سابقه درخشان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha