مقاومت فلسطین: عملیات تل‌آویو، شکست امنیتی و اطلاعاتی جدید اسرائیل است

تهران- ایرنا- کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با تبریک عملیات شهادت طلبانه در شهر تل‌آویو در سرزمین های اشغالی، این عملیات را شکستی اطلاعاتی و امنیتی جدید برای رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما عملیات قهرمانانه‌ای را که توسط قهرمانان گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس و سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در شهر تل‌آویو انجام شد، تبریک می‌گوییم و تأکید می‌کنیم که بازگشت این روش از عملیات قهرمانانه در قلب رژیم صهیونیستی پاسخ واقعی به جنایات نسل کشی، قتل عام و کشتار توسط آن با حمایت آمریکا است.

در این بیانیه آمده است: عملیات تل آویو شروع یک مرحله جدید و منحصر به فرد برای مقابله با وحشیگری دشمن صهیونیستی است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین در ادامه آورده است: عملیات تل‌آویو سیلی جدیدی به صورت رژیم صهیونیستی و همچنین شکست امنیتی و اطلاعاتی جدیدی برای این رژیم است و تأیید می‌کند که سران تل آویو به منظور حفظ مواضع و دستاوردهای سیاسی خود فقط ویرانی و مرگ را به صهیونیست‌ها هدیه می‌دهند.

این بیانیه افزود: عملیات تل آویو بار دیگر توانایی مردم ما و مقاومت آنها در ضربه زدن به دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست، نفوذ به تمامی تدابیر امنیتی تصنعی و حمله به آنها با تمام قوا را ثابت کرد.

این بیانیه پس از آن صادر شد که گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس و «سرایاالقدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی امروز در بیانیه‌ای، مسئولیت عملیات شهادت طلبانه در تل‌آویو را بر عهده گرفتند.

گردان‌های القسام در این بیانیه اعلام کرد: ما تأیید می‌کنیم که تا زمانی که کشتارهای اشغالگران، آوارگی غیرنظامیان و ادامه سیاست ترور ادامه داشته باشد، عملیات استشهادی در داخل سرزمین های اشغالی به خط مقدم بازخواهد گشت.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به (شاباک) امروز دوشنبه تایید کرد که انفجار یکشنبه شب در تل آویو ضدصهیونیستی و مجری عملیات اهل شهر نابلس واقع در کرانه باختری بود.

منابع خبری صهیونیستی یکشنبه شب گزارش دادند که انفجار تل آویو بر اثر یک بمب و یک عملیات شهادت طلبانه بوده است.

به گفته این منابع، فردی که به شهادت رسید، دارای کمربند انفجاری بوده و ظاهرا بمب همراه این شخص زودتر از موعد مقرر منفجر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha