صادقیانی: امیدوارم آنچه تمرین کرده‌ایم را در زمین به نمایش بگذاریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال زیر ۱۷ سال ایران گفت: همه هدف ما این است که بازیکنان در زمین مسابقه خودشان باشند و آن چیزی که تمرین کرده‌اند را پیاده کنند.

به گزارش ایرنا، آرش صادقیانی پس از نخستین تمرین تیم والیبال زیر ۱۷ سال ایران در سالن اصلی مسابقات صوفیه، اظهار داشت: امروز نخستین تمرین‌ ما در صوفیه را پشت سر گذاشتیم و هدف از انجام این تمرین، آشنایی بازیکنان با سالن محل مسابقات بود. خدا را شکر بازیکنان شرایط خوبی دارند و امروز ساعت ۲۰ با تیم ایتالیا بازی دوستانه‌ای خواهیم داشت تا برای مسابقات جهانی به هماهنگی کامل برسیم.

وی تصریح کرد: همه هدف ما این است که بازیکنان در زمین مسابقه خودشان باشند و آن چیزی که تمرین کرده‌اند را پیاده کنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

شنتیا به‌نژاد، امیررضا مشهدبان، سید مهدی حسینی، سینا حضرتی، طاها محسنی، آرمین آسیایی، امیرحسین نقوی، محمدرئوف خوشحال، کامیاب عبدالهی، امیرعلی فرج‌پور، مسعود ایمری و آرش قهرمانی ۱۲ بازیکن تیم ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می دهند. تیم ایران در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های مصر، تونس و لیبی همگروه است و در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به ترتیب به مصاف لیبی، تونس و مصر می‌رود.

گفتنی است نخستین تمرین تیم والیبال زیر ۱۷ سال جهان، پیش از ظهر امروز در سالن لوسکی صوفیه برگزار شد. در این تمرین ابتدا آرش صادقیانی در خصوص شرایط مسابقات و اهداف تعیین شده با بازیکنان خود صحبت کرد و در ادامه برنامه تمرینی را برای آنها توضیح داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha