۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85572923
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شوق به عشق ارباب/ "با پای دل برای یار" اینجا تعبیر می‌شود

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85572923
آزاده خرم
شوق به عشق ارباب/ "با پای دل برای یار" اینجا تعبیر می‌شود

ایلام- ایرنا - این روزها که گرمای نفس‌های آمیخته با گرمای هوا، عطر حسینی به خود گرفته، خیل عشاق به شوق وصل یار سوار بر مرکب عشق به سوی میعادگاه روانند و فصل اثبات دلدادگی است، در این روزها، روایت خدمت معلول ایلامی به زائران حسینی دیدنی‌تر است.

به گزارش ایرنا، زمزمه اربعین که شد دغدغه ادای نذر هر ساله فکر و خیالش را دگرگون و مثل همیشه شوق زیارت آقا را به دل میلیون‌ها زائر گره و روانه بین الحرمین کرد و جسمش را به مرز رساند تا خدمت هرساله را تکرار و همچون قابی ماندگار هم به میهمانان ضیافت حسینی خدمت دهد و هم آن‌ها را به تماشای توانایی و عشقش به ارباب بنشاند.

با کوله‌ای کوچک و ویلچری که راه را برایش می‌پیماید راهی مرز مهران شده و با استقرار در موکب خادمین سیدالشهدا(ع) بهزیستی آمده مثل سایر عشاق حسین سهمی در خادمی اربابش داشته باشد.

"ولی حامی" از افراد دارای معلولیت جامعه هدف بهزیستی که بر اثر حادثه دچار معلولیت ضایعه نخاعی شده و چند سال است به جای رفتن به زیارت آقا در ایام اربعین مهارتش که تعمیر ویلچر و وسایل توانبخشی سالمندان و معلولان است را در خدمت به زائران حسینی به کار می گیرد.

حضور شبانه روزی این عاشق حسینی در موکب سیدالشهدا(ع) اداره کل بهزیستی ایلام در مرز مهران با گرمایی که تا ۵۰درجه هم می‌رسد و خدمت به میهمانان ضیافت اربعین رنگ اخلاص و عشق حسینی این موکب در کنار سایر مواکب و خادمان حسینی را پررنگ تر کرده است.

فردی که با وجود معلولیت شدید جسمی اما نذر خدمتش به زائران را همه ساله در ایام اربعین ادا و اینگونه حامی دیگران می شود.

همه ساله با اقدام ارزشمند این معلول خادم حسینی در موکب اداره کل بهزیستی ایلام خدمات تعمیر وسایل توانبخشی زائران حسینی انجام می شود.

به گزارش ایرنا، مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی و عتبات عالیات در طول سال است.

اربعین پارسال بیش از سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha