رشادت آزادگان باید برای نسل‌های جدید روایت شود

سبزوار- ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: روایت کردن و شرح درست رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های آزادگان برای نسل آینده، وظیفه‌ای حساس و ارزشمند است که باید صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد سالاری روز دوشنبه در آیین تجلیل از ۲ تن از آزادگان سرافراز دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، که به مناسبت ۲۶ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی صورت گرفت، از آزادگان به عنوان الگوی بی‌بدیل صبر و استقامت یاد کرد.

وی اظهار کرد: حماسه آفرینی رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس در دوران اسارت که خالصانه از کیان مملکت دفاع کردند، هیچگاه از ذهن و دل ملت فراموش نخواهد شد که این رشادت‌ها همچون نگینی زرین و درخشان در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت و ضبط شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: با توجه به اینکه دیدار با آزادگان و ایثارگران و تجلیل از آنان، نقش پررنگی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید ایفا می‌‎کند، وظیفه داریم به منظور تقویت ارزش ها و باورهای دینی و زنده نگه داشتن راه شهیدان و بزرگمردان دفاع مقدس، تلاش کنیم.

رشادت آزادگان باید برای نسل‌های جدید روایت شود

در این آیین که در راستای اجرای طرح سپاس صورت گرفت از آقایان علی باصره و علی اکبر صباغی نیا، ۲ تن از ایثارگران و آزادگان بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قدردانی شد.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، ۱۹۵ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha