۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳
کد خبر: 85572960
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۸ خرده فروش و متهم به سرقت در پایانه مسافربری مشهد دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲۸ خرده فروش مواد مخدر و متهم به سرقت در پایانه مسافربری امام رضا (ع) این کلانشهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد چراغ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در آستانه اربیعن حسینی مرحله دیگری از طرح اقتدار امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با عاملان سرقت ها، قاچاقچیان کالا و خرده فروشان موادمخدر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) اجرا شد.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ۲۴ ساعته ماموران کلانتری پایانه امام رضا(ع)، به همراه تیم هایی از یگان امداد و پلیس های تخصصی، سطح پایانه مسافربری و خیابان های اطراف را پاکسازی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در این عملیات ماموران انتظامی مشهد ۲۸ متهم به سرقت، خرده فروش و قاچاقچی کالا را دستگیر و چهار پاتوق توزیع مواد مخدر مهر و موم کردند.

سرهنگ چراغ افزود: در این طرح ۱۶ فقره انواع سرقت، یک کیلو و ۸۴ گرم انواع مواد مخدر و ۱۸۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد کشف و ۲ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

وی گفت: همچنین در این عملیات مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل سیگار، کولر گازی، جاروبرقی، ظروف آشپزخانه و گازوئیل قاچاق به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ چراغ اضافه کرد: طرح های اقتدار امنیت اجتماعی در شهر مشهد ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha