اعتراض استقلال به میزبانی در قزوین؛ آبی‌پوشان خواهان بازی در شهر قدس

تهران- ایرنا- باشگاه استقلال تهران در بیانه‌ای مدعی شد که خلاف ادعای مسئولان مربوطه، باشگاه استقلال پیش‌تر اعلام کرده بود که خواستار برگزاری مصاف این تیم با ملوان در ورزشگاه شهرقدس است.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود. با توجه به اینکه هنوز در تهران ورزشگاهی برای میزبانی از استقلال و پرسپولیس آماده نشده است، سازمان لیگ اعلام کرد که این دیدار در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به میزبانی استقلال برگزار می‌شود.

حالا اما باشگاه استقلال بیانیه‌ای را در این رابطه منتشر و به میزبانی در قزوین اعتراض کرد. در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

روز گذشته و امروز سازمان لیگ فوتبال و مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر اعلام کردند که بازی استقلال و ملوان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود.

این درحالی است که پیش از این بارها در مذاکرات صورت گرفته، به مسئولان مربوطه اعلام شده بود که باشگاه استقلال خواهان برگزاری مصاف این تیم با ملوان در ورزشگاه شهرقدس است.

همانطور که در تصاویر پیوستی مشخص است، مدیرعامل باشگاه استقلال با شهردار محترم شهر قدس برای برگزاری بازی در این شهرستان توافقات لازم را کرده و در تاریخ ۲۵ مرداد هم طی نامه‌ای رسمی خطاب به ریاست سازمان لیگ، با اشاره به حق میزبانی، ورزشگاه شهرقدس را به عنوان ورزشگاه میزبان بازی با ملوان معرفی کرده بود.

اعتراض استقلال به میزبانی در قزوین؛ آبی‌پوشان خواهان بازی در شهر قدس

اعتراض استقلال به میزبانی در قزوین؛ آبی‌پوشان خواهان بازی در شهر قدس

انتخاب ورزشگاه خانگی حق اولیه یک باشگاه است و حالا که وضعیت دو ورزشگاه شهر تهران مناسب نیست و باشگاه استقلال هیچ تقصیری در این زمینه ندارد، انتظار می‌رود مساعدت لازمه صورت گرفته و باشگاه استقلال از حق میزبانی خود بهره‌مند شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha