رضایی: ورزش معلولین حرفه‌ای شده است/ همه از ما توقع قهرمانی دارند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم والیبال نشسته، گفت: موفقیت‌های ما در سال‌های اخیر موجب شده همه از تیم کشورمان انتظار قهرمانی در پارالمپیک پاریس را داشته باشند.

به گزارش عصر دوشنبهایرنا، هادی رضایی در مراسم تقدیر از ۶۵ ورزشکار ایران اعزامی به بازی‌های پارالمپیک پاریس، سرمربیان این تیم‌ها و مادران و همسران قهرمانان که با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حال برگزاری است، اظهار داشت: هشت تیم در مسابقات والیبال پارالمپیک حضور دارند که به غیر از فرانسه که از امتیاز میزبانی بهره برده، هفت تیم دیگر شرایط خوبی دارند. ۴ تیم از ۴ قاره به عنوان قهرمان آمدند. بوسنی، آلمان، مصر و قزاقستان تیم‌های خوبی هستند و بازی‌های دوستانه قدری داشتند و همه برای قهرمانی می‌آیند.

وی افزود: قهرمانی در المپیک ۱۹۸۸ سئول برای بچه‌های جانباز حس ترحم بود ولی حالا یک افتخار است و ورزش معلولین تبدیل به یک ورزش حرفه‌ای شده است. برزیل برای برنامه آبوهوایی هزینه کرده و ۱۰ روز زودتر راهی فرانسه شده تا بتواند آمادگی خوبی داشته باشد و نتیجه بگیرد.

سرمربی تیم والیبال نشسته در مورد انتظارت مردم از این تیم برای کسب عنوان قهرمانی، عنوان کرد: انتظارات مردم به حق است و آنها می خواهند ما قهرمان شویم و این فشار سنگینی به ما می‌آورد. در برخی از رشته‌ها حضور در المپیک و پارالمپیک افتخار است، ولی اگر ما نایب قهرمان شویم شکست تلقی می‌شود و ما باید به رسانه‌ها جواب بدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha