شاگردان فابرگاس حریف جوانان یوونتوس نشدند؛ شروع رویایی موتا با بانوی پیر

تهران- ایرنا- تیم فوتبال یوونتوس موفق شد در آخرین دیدار هفته اول رقابت‌های سری‌آ ایتالیا با نتیجه ۲ بر صفر کومو را مغلوب کند.

به گزارش ایرنا، آخرین دیدار هفته اول رقابت‌های سری‌آ ایتالیا بین تیم‌های یوونتوس و کومو از ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آلیانز تورین با قضاوت متئو مارچنارو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر یوونتوس به پایان رسید.

این دیدار تقابل اندیشه‌های دو سرمربی جوان بود، یوونتوس پس از اخراج ماسیمیلیانو الگری به سراغ تیاگو موتا رفت و سرمربی موفق و البته جوان بولونیا را به خدمت گرفت. در مقابل تیم کومو موفق شد با هدایت سسک فابرگاس به تازگی به سری‌آ ایتالیا صعود کنند.

شاگردان فابرگاس حریف جوانان یوونتوس نشدند؛ شروع رویایی موتا با بانوی پیر

بر خلاف جریان بازی در حالی که کومو بازی را بهتر آغاز کرده بود، تیم میزبان در دقیقه ۲۳ گل اول را به ثمر رساند. پاس قطری تیموتی وه آ در جناح راست به ساموئل امبانگولای جوان رسید و او پس از یک حرکت درعرض و با ضربه‌ای فنی و تماشایی، دروازه په په رینا را باز کرد.

شاگردان فابرگاس حریف جوانان یوونتوس نشدند؛ شروع رویایی موتا با بانوی پیر

درخشش بازیکنان جوان یوونتوس در این دیدار ادامه داشت و در آن‌ها موفق شدند در دقیقه ۱+۴۵ اختلاف ر ابه ۲ گل افزایش دهند. یک پاس درعرض کنان ییلدیز جوان به تیموتی وه آ رسید و این بازیکن موفق شد با یک ضربه‌ای محکم و فوق‌العاده موفق شد گل دوم بیانکوری را به ثمر برساند. این پایان کار نبود و آندره آ کامبیاسو موفق شد در دقیقه ۱+۹۰ روی پاس امبالگولا گل سوم را وارد دروازه کومو کند تا یوونتوس شروع مقتدرانه‌ای در این فصل ایتالیا داشته باشد.

با این نتیجه یوونتوس با ۳ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و کومو بدون امتیاز در رتبه هجدهم ایستاد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha