۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85573113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توصیف عجیب کونته از شکست تیمی که نام مارادونا را یدک می‌کشد!

تهران- ایرنا- سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی بعد از شکست این تیم برابر هلاس ورونا، با عذرخواهی از هواداران ناپولی این شکست را با لفظ عجیبی توصیف کرد!

به گزارش دوشنبه‌شب ایرنا،ناپولی دیروز با نتیجه سه بر صفر برابر هلاس ورونا شکست خورد. آنتونیو کونته در نخستین بازی این تیم در سری‌آ در فصل جدید روی نیمکت ناپولی نشست؛ تیمی که فصل گذشته با رتبه ناامیدکننده دهم، کارش را به پایان رساند.

کونته پس از شکست دیروز ناپولی که نام دیگو آرماندو مارادونا، ستاره فقید آرژانتینی را به عنوان نماد یدک می‌کشد، گفت: من سرمربی هستم و باید مسئولیت کامل شکست را برعهده بگیرم.عذرخواهی می‌کنم زیرا عملکرد نیمه دوم ما غیر قابل قبول بود. عقب افتادیم و بعد مثل برف زیر نور خورشید آب شدیم!

وی افزود: باید شرمنده باشیم و در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها کارهای زیادی باید انجام شود. حالا باید از مردم ناپل عذرخواهی کنم که تا این حد به ما لطف و عشق دارند.

سرمربی اسبق چلسی و تاتنهام ادامه داد: صرف نظر از بحث بازار نقل و انتقالات، موضوع نگران‌کننده، بازی نیمه دوم بود! با اشتیاق زیاد به ناپل آمدم. در هر شرایطی برای کمک به ناپل آماده‌ام.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha