تامین روزانه ۳۴۰ هزار لیتر آب برای زائران حسینی در پایانه مرزی ریمدان دشتیاری

چابهار - ایرنا - مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتیاری گفت: در مرز ریمدان برای زائران اربعین حسینی روزانه بیش از ۳۴۰ هزار لیتر آب تامین می شود.

پایانهٔ مرزی ریمدان در شهرستان دشتیاری استان سیستان و بلوچستان و ۱۲۰ کیلومتری با چابهار این روزها محل تردد زایران پاکستانی و دیگر کشورهای همجوار شرق کشور است.

این گذرگاه تا گوادر پاکستان حدود ۷۰ کیلومتر، جیوانی ۶۰ کیلومتر، پسنی ۲۰۰ کیلومتر و کراچی ۷۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

حمید حقیقت منش مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتیاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امور آب و فاضلاب دشتیاری در راه خدمات رسانی به زوار حسینی که از مرز ریمدان وارد کشور می شوند اقدامات متعددی انجام داد و برای تامین آب و آبرسانی به اردوگاه ها، موکب‌ها و پارکینگ‌های در نظر گرفته شده برای زائرین اقدامات لازم صورت گرفت.

وی بیان کرد: در همین راستا برای رفاه زوار ورودی به پایانه مرزی ریمدان روزانه بیش از ۳۴۰ هزار لیتر آب سالم به وسیله ۱۳ دستگاه تانکر آبرسان سیار تامین می شود و بالغ بر چهار هزار آب معدنی نیز با همکاری سازمان عتبات عالیات روزانه در اختیار زوار قرار می گیرد، همچنین برای حفظ سلامت و بهداشت زائرین نیز بیش از ۲۰۰ رشته انشعاب در حمام ها و سرویس های بهداشتی مواکب نصب شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان دشتیاری افزود: برای حفظ سلامت زوار در این پایانه مرزی یک دستگاه آزمایشگاه سیار مستقر شده و علاوه بر آن مخازن آبی نیز روزانه در پنج نوبت کلرزنی می شوند.

تامین روزانه ۳۴۰ هزار لیتر آب برای زائران حسینی در پایانه مرزی ریمدان دشتیاری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha