۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۰
کد خبر: 85573156
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

کوهنوردان گمشده در ارتفاعات گیلان نجات پیدا کردند

۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۰
کد خبر: 85573156
کوهنوردان گمشده در ارتفاعات گیلان نجات پیدا کردند

آستارا - ایرنا - فرمانده مرزبانی شهرستان آستارا گفت: کوهنودان گمشده در ارتفاعات گیلان توسط نیروهای مرزبانی نجات پیدا کردند.

سرهنگ "هادی قاسمی" شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی، مبنی بر گم شدن سه کوهنورد در ارتفاعات "حیران" در غرب استان گیلان، بلافاصله تلاش و عملیات جستجو برای یافتن کوهنوردان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مرزداران با همکاری عوامل هلال احمر و مرزنشینان و پس از ساعت ها جستجوی گسترده، موفق شدند کوهنوردان را پیدا کنند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا ادامه داد: این کوهنوردان که از اهالی استان اردبیل بودند از عصر روز گذشته در ارتفاعات گیلان ناپدید شده بودند که عصر امروز نجات پیدا کردند.

سرهنگ قاسمی یادآور شد: برای خدمت رسانی به مردم و مرزنشینان، حفظ امنیت و پیشگیری از جرایم به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha