هزار تن کالا ویژه طرح محرم و صفر در سیستان وبلوچستان توزیع شد

زاهدان- ایرنا-رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از هزار تن کالا در استان شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت گوساله منجمد ویژه ماه محرم و سفر بین هیات‌های مذهبی توزیع شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا علیرضا دهمرده دوشنبه شب در جریان بازدید از روند خدمت رسانی به زائرین پاکستانی اربعین حسینی در مرز ریمدان اظهار کرد: امسال بیش از هزار و ۵۰۰ تن کالای ویژه ایام محرم وصفر شامل برنج، شکر، مرغ و گوشت منجمد اختصاص داده شده که بخش عمده این کالاها در ایام محرم توزیع می شود و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی ادامه داد: ۳۰۰ تن کالا هم برای مواکب برون مرزی و مواکب داخلی ویژه اربعین حسینی در نظر گرفته شده که با هماهنگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان در حال توزیع است و تا بازگشت زائرین اربعین ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: این سازمان علاوه بر پاسخگویی تمام وقت برای تامین کالا در ایام تعطیل، فروشگاه های کشیک را تعیین کرده و به منظور تامین نان مواکب سهمیه آرد ویژه به آنها اختصاص داده است.

دهمرده تاکید کرد: در راستای خدمت به زائرین پاکستانی اربعین حسینی کارکنان این سازمان و ادارات وابسته به طور خود جوش با جمع آوری نذورات همکاران، تشکل‌ها و بهره برداران بخش کشاورزی در سه نقطه در مرز میرجاوه، ریمدان و چابهار موکب راه اندازی و شبانه روزی با وعده‌های غذایی گرم شام و ناهار و صبحانه، میان وعده ها و انواع نوشیدنی های سرد و گرم به استقبال زوار حسینی این کشور رفته اند.

وی یادآور شد: روزانه ۲۵ تا ۳۰ نفر از کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان و ادارات وابسته در مرزها به مهمانان ابا عبدالله الحسین در حال خدمات رسانی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha