۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۷:۴۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85573264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستور دادستان البرز برای بررسی مشکلات سفرهای اربعین  

کرج - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز ضمن بازدید از  پایانه مسافری شهید کلانتری کرج ، دستور لازم برای رفع مشکلات سفرهای زائران اربعین حسینی در این پایانه را صادر کرد.

به گزارش ایرنا از دادگستری البرز، "حسن مددی " روز سه شنبه اظهار کرد: موانع و مشکلات شرکت‌های مسافربری مستقر در پایانه شهید کلانتری کرج مورد بررسی قرار گرفت و دستورات مقتضی به ادارات و سازمان‌های مربوطه صادر شد.
وی اضافه کرد: همچنین پیگیری دستورات صادره به معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان محول شد تا نظارت مستمر برای برطرف شدن مشکلات و تسهیل مشارکت مردم در پیاده روی بزرگ اربعین فراهم شود.

دستور دادستان البرز برای بررسی مشکلات سفرهای اربعین  


مددی گفت: دادستانی مرکز البرز آمادگی لازم برای هرگونه کمک و همکاری برای سهولت تردد زایران را دارد .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز نیز روز گذشته اعلام کرد: ۱۵ هزار و ۶۲۴ زائر اربعین حسینی با ناوگان حمل و نقل جاده‌ای این استان به مرزهای غربی کشور از جمله مرز بین المللی مهران اعزام شدند.

"علی زندی فر" افزود: تعداد زایران البرزی از ۱۶ تا ۲۸ مردادماه جاری نبست به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش نشان می دهد.

این مسوول با بیان اینکه جابه‌جایی این تعداد از زائران حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با ۵۷۸ دستگاه اتوبوس انجام شد، اظهار کرد: روزانه حدود ۶۰ سرویس اتوبوسی از پایانه شهید کلانتری برای جابه‌جایی زائران اربعین عازم مرزهای کشور می‌شوند که این ظرفیت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

زندی فر با تاکید براینکه اداره ‌کل حمل و نقل جاده ای البرز تا پایان طرح اربعین ۱۴۰۳ خدمات لازم را به زائران اربعین حسینی خواهد داد، افزود: اعزام زائران اربعین از استان البرز به مرز مهران و سایر مرزهای کشور در طول شبانه‌روز در پایانه شهید کلانتری از ساعات اولیه صبح انجام می‌شود و زائران در ساعت‌های تعیین شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان راهی مرز غربی کشور می‌شوند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha