۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85573359
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلینیک تخصصی چشم پزشکی دیابت در بیمارستان کوثر سنندج افتتاح شد

سنندج- ایرنا- کلینیک تخصصی چشم پزشکی دیابت در بیمارستان کوثر سنندج با هدف تشخیص زودهنگام عوارض چشمی این بیماری افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، مسئول کلینیک تخصصی مرکز بیمارستان کوثر سنندج روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: با توجه به اهمیت مراقبت از چشم بیماران دیابتی و ضرورت تشخیص و درمان زودهنگام عوارض چشمی این بیماری، کلینیک تخصصی چشم پزشکی دیابت در این بیمارستان بهره برداری شد.

پریا میرکی افزود: این کلینیک به بیماران دیابتی استان این امکان را می‌دهد تحت نظر متخصصین مجرب و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، معاینات دوره ای چشم پزشکی خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: بیماران دیابتی که تحت درمان هستند به صورت دوره ای از سوی متخصصین داخلی به کلینیک ارجاع می‌شوند تا از نظر عوارض چشمی ناشی از دیابت مورد بررسی قرار گیرند.

مسئول کلینیک تخصصی مرکز بیمارستان کوثر سنندج یادآور شد: با توجه به اینکه بیماری دیابت می تواند عوارض جدی برای چشم ایجاد کند، معاینات دوره ای و پیگیری مداوم این بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است.

میرکی به خدمات ارائه شده در کلینیک پرداخت و گفت: در این کلینیک معاینات دوره ای چشم پزشکی، تشکیل پرونده برای بیماران دیابتی، تشخیص و درمان زود هنگام عوارض چشمی دیابت و ارجاع بیماران دیابتی به سایر متخصصین در صورت نیاز انجام می‌شود.

وی به اهمیت راه اندازی این کلینیک اشاره و بیان کرد: کاهش عوارض چشمی ناشی از دیابت، بهبود کیفیت زندگی بیماران دیابتی، افزایش آگاهی بیماران در مورد اهمیت مراقبت از چشم و تقویت شبکه مراقبت از بیماران دیابتی در استان این کلینیک افتتاح شد.

مسئول کلینیک تخصصی مرکز بیمارستان کوثر سنندج ادامه داد: بیماران دیابتی می توانند در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت ۱۰ صبح برای نوبت‌دهی و ویزیت به کلینیک مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha