قبلا چند ثانیه برای دویدن به پناهگاه زمان داشتیم/ چرا آژیرهای خطر به صدا در نمی‌آیند؟

تهران- ایرنا- شهردار شهر صهیونیست نشین «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی از حملات کوبنده حزب الله لبنان و خسارت های وارده به زیرساخت های این شهر خبر داد و از بی توجهی مقامات رژیم صهیونیستی به اوضاع این شهر و به صدا در نیامدن آژیرهای خطر در پی این حملات به شدت انتقاد کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، تداوم حملات حزب الله به شمال فلسطین اشغالی سبب وحشت روز افزون صهیونیستها شده و مقامات محلی صهیونیست در شهر کریات شمونه از فاجعه ای خبر دادند که در راه است. آنها به مقامات رژیم صهیونیستی درباره حملات موشکی اخیر حزب الله و اصابت آنها به قلب این شهر و وارد آمدن خسارت به زیرساخت های آن هشدار می دهند.

«آویخای اشترن» شهردار کریات شمونه پس از حملات موشکی حزب الله خطاب به شهرک نشینان گفت: به هر جایی که شما فکر کنید، رفته ام و با هر مقامی از فرمانده منطقه شمالی و فرمانده جبهه داخلی گرفته تا فرمانده نیروی هوایی و کابینه اسرائیل ملاقات داشته ام. تمام تلاشم را به کار می گیرم که این حوادث تکرار نشود و حمایت بیشتری از شهر ما به عمل آید. حمایت بهتر با گنبد آهنین یا سیستم هشدار حاصل نمی شود بلکه با حمله به عمق رخ می دهد و این چنین بازدارندگی و پیروزی به دست می آید و تا آن زمان از ساکنان کریات شمونه می خواهم که تابع دستور العمل ها باشند و در نزدیکی پناهگاهها بماند و مراقب احتمال اصابت موشک بدون به صدا درآمدن آژیر خطر باشند.

اشترن ادامه داد: احدی به دنبال تامین امنیت ما نیست. گفتن چنین چیزی به ساکنان احساس وحشتناکی است. مانند اردک در تیررس هستیم. چندی قبل حداقل چند ثانیه ای برای پناه گرفتن و دویدن به پناهگاه فرصت داشتیم اما در حال حاضر این چند ثانیه هم وجود ندارد. من خواهان تحقیق در این باره هستم که چرا آژیرها به صدا در نمی آیند؟ مدتی می گذرد اما من توضیحی از جانب ارتش در این باره نشنیده ام.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان بارها شهر کریات شمونه به عنوان بزرگترین مجموعه شهرک نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات گسترده موشکی و پهپادی خود قرار داده است؛ بدون اینکه صدای آژیر خطری برای صهیونیست ها به صدا درآید.

تاکنون برخی از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته و شماری از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده‌ یا زخمی شده اند.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به فرار از خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان باقیمانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha