بازگشت میثم آقایی به تیم فوتبال آلومینیوم اراک

اراک - ایرنا - میثم آقایی، کاپیتان پیشین آلومینیوم اراک پس از دو سال و نیم دوری دوباره به تیم شهرش بازگشت و با امضای قراردادی به صورت رسمی به این باشگاه پیوست و شاگرد سید مجتبی حسینی شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، این مهاجم بومی که تجربه صعود به لیگ برتر همراه با آلومینیوم اراک را داشته و سابقه بازی در تیم‌هایی مثل مس کرمان، خیبر خرم‌آباد و پارس جنوبی را دارد، پس از صعود به لیگ برتر به همراه تیم خیبر، به ایرالکو بازگشت و به تمرینات این تیم اضافه شد.

بازگشت مرتضی آقایی به آلومینیوم

دروازه‌بان تراکتور به آلومینیوم پیوست

باشگاه آلومینیوم اراک در ادامه فعالیت نقل و انتقالاتی خود با احسان مرادیان، دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور وارد مذاکره شد و برای امضای قراردادی به مدت ۲ فصل با این بازیکن به توافق نهایی دست یافت.

این دروازه‌بان ۲۹ ساله که تجربه حضور در استقلال اهواز، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان را دارد و قهرمانی جام حذفی و سوپرجام نیز در کارنامه‌اش دیده می‌شود، طی یک سال و نیم اخیر در تراکتور عضویت داشت که اکنون به جمع شاگردان سید مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک اضافه شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک هفته گذشته در اولین مسابقه لیگ برتر خود در اهواز به دیدار استقلال خوزستان رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت و شاگردان حسینی یک امتیاز شیرین خارج از خانه را دشت کردند.

شاگردان حسینی پنجشنبه یکم شهریورماه در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میزبان نساجی مازندران هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha